Tuesday 17 April 2012

REUNION TAHFIZ '92 :)

hah .. tu aku .. hahaha :) 
terpakse memendekkan diri ~~
sebab t kawan kt blakang tu ta nmpak ..
kesian dorg ..  
^.^


hukhukhuk .. ramai kan budak budak TAHFIZ mase DARJAH 6 :) hihi .. tapi kn ade lagi yg tade la .. konon konon malu na begamba .. haiisshhh .. ta SPORTING la .. hahaha .. setelah 8 tahun tidak berjumpa , ni la hasilnya .. hahahaha :D na cite sikit ni .. huhu .. jurugamba dalah 8 org .. yg taleh tahannye satu ni jek yg jadi .. pic yg lain lain sume org ketawe dengan taleh cover muka .. hah-hah-hah .. hehehe .. na tau ta sbb pe .. jurugamba petame "1,2,3 seennyyuummm" yg kedua "1,2,3 sssmmiillleee" yg ketiga "1,2,3 kkkeeettaaawweeee" hahaha .. mcm ne ta bedekak .. sume lain bunyinye .. siap ade lenggok beb .. hahaha ..



suke suke ^.^ hihi :)
ni mase malam harinye :D


korang jgn fikir bukan bukan k .. aku dudok jauh tau .. jauh dr pompuan :) hehe .. just info jek .. mane tau korang kutok kutok kn .. hikhikhik .. haha .. apabila aku pegang kamera .. tu la jdnye .. hehe .. tau ta aku amek banyak pic kt RESTORAN SS tu .. dengan pelayannye , budak budak kecik , pakcik , kakak , abang , makanan , minumam , hhaaiisss .. cakap banyak pon ta cukop page .. heheh .. ni la namenye MALAM BERSYISHA :) best .. hihi ^.^



banyaknye asap =="
huhu


ni la malam yg best :) malu aku bila pompuan amek pic aku .. hahaha .. (PERASAAN) hekhekhek .. ni la malam terakhir setelah 8 ton berpisah .. kitorang da janji 10 ton lagi , kitorang akn berkumpol :) haha .. ape ek agaknye yg brubah .. hihihi :D
aku doakan semoga korang BAHAGIA ok .. :)


No comments:

Post a Comment